جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن اوج اتحاد و وفاداری خود در حمایت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم غیور ایران اسلامی در این روز به جهان نشان دادند تا پای جان از دستاوردهای نظام صیانت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی شهرستان با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن اوج اتحاد و وفاداری خود در حمایت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: مردم غیور ایران اسلامی در این روز به جهان نشان دادند تا پای جان از دستاوردهای نظام صیانت خواهند کرد.

وی با تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) و لزوم ترویج سیره محمدی(ص) در جامعه، گفت: مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) بزرگترین و زیباترین روز در تاریخ است، چرا که همه انبیا برای ظهور دین اسلام زمینه سازی کرده بودند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز، اظهار کرد: قیام مردم تبریز و شهادت این مردم غیور در این روز موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز عملیات خیبر، یادآور شد: در جنگ ایران و عراق ۸۰ کشور جهان در حمایت از صدام به پا خواستند اما ایران اسلامی در نهایت با توکل به خدا، غیرت جوانان ایرانی و جان برکف پیروز میدان شد.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور چین، خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور به کشور چین با وجود حضور ایران در اتحادیه شانگهای بسیار مهم و راهگشا است.

امام جمعه بروجرد همچنین با تقدیر از فعالیت‌های موسسه خیریه محکم در بروجرد در حمایت از بیماران دارای نقص مادرزادی، گفت: از دیگر نکاتی که باید مسئولان به آن توجه کنند ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده شهرستان است و لذا ضروری است با حمایت از طرح‌های اشتغال زا در راستای اشتغالزایی جوانان تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha