چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد نجفی زاده

حوزه / عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید حقایق و اتفاقات انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود تا آن‌ها فریب دشمنان را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست با جمعی از روحانیون خراسان شمالی، با تقدیر و تجلیل از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعتی دوباره با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این حضور میلیونی همچون خاری در چشم دشمنان و نشان‌دهنده بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود که فریب توطئه‌ها و نقشه‌های مذبوحانه دشمنان را نخورده و با شرکت در این راهپیمایی ارادت و میل قلبی خود نسبت به انقلاب اسلامی را نشان دادند.

حجت‌الاسلام نجفی‌زاده اضافه کرد: باید قدردان این مردم نجیب و فهیم بود و تمام تلاش خود را به کار ببریم تا آن‌ها کمتر دچار مشکلات و مسائل اقتصادی شوند.

وی ادامه داد: با اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه فشار مضاعفی بر مردم وارد می‌کند، ولی بازهم این مردم با تمام گرفتاری‌ها در موعد مقرر با تمام قوا وارد میدان شده و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

حجت‌الاسلام نجفی‌زاده تصریح کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر، تمام امید دشمنان حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود و در این زمینه هم سرمایه‌گذاری بسیاری کرده بودند، ولی با حضور حماسی مردم این بار هم نقشه‌ها و هزینه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

وی خاطرنشان کرد: البته دشمنان در جنگ ترکیبی اخیر با سرمایه‌گذاری مضاعف بر روی نسل نوجوان و جوان تلاش کردند آن‌ها را به میدان آورده و به این وسیله انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی یادآور شد: در این اغتشاشات عده‌ای قلیل از جوانان و نوجوانان فریب فضای مجازی و هیاهوی به‌ظاهر دلسوزانه دشمنان را خورده و به میدان آمدند و در مواردی هم به اموال عمومی و بیت‌المال آسیب زدند.

وی اضافه کرد: باید حقایق و اتفاقات انقلاب اسلامی به نسل جوان انتقال داده شود تا آن‌ها با آگاهی بیشتری بتوانند راه را از بیراهه تشخیص دهند.

حجت‌الاسلام نجفی زاده ادامه داد: تجربه اغتشاشات اخیر نشان داد که ما در زمینه انتقال و تبیین حقایق و اتفاقات تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان کوتاهی کردیم که اگر چنین نبود همین تعداد اندک هم فریب دشمنان را نخورده و به میدان نمی‌آمدند.

عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی کینه دیرینه دارند، گفت: بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌تواند چهره پلید دشمنان را برای آینده‌سازان ایران اسلامی برملا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha