پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد پردل

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر گفت: یکی از دلایل اصلی کمرنگ شدن جایگاه مساجد و عدم حضور مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان در مساجد، نبود روحانی مبلّغ در روستاها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پَردل امام جمعه شبانکاره عصر امروز در جمع مردم روستای خیارزار دشتستان، اظهار داشت: این روستا، سبقه خیلی خوبی در مسائل دینی و مذهبی دارد.

امام جمعه شبانکاره با تأکید بر لزوم فعال سازی مساجد و استفاده از ظرفیت‌های موجود، افزود: یکی از دلایل اصلی کمرنگ شدن جایگاه مساجد و عدم حضور مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان در مساجد، نبود روحانی مبلّغ در روستاها است.

وی با اشاره به نقش محوری مبلّغین در جذب افراد به مساجد، ادامه داد: وقتی مبلّغ نباشد، مردم هم از مسجد فاصله می‌گیرند.

حجت الاسلام پَردل گفت: آینده متعلق به شما جوانان است و باید قدر جوانی خود را بدانید، نتیجه تلاش امروز شما ساختن جامعه فردا خواهد بود.

وی با اشاره به هجمه دشمن در فضای مجازی نسبت به نوجوانان و دانش آموزان، خاطرنشان کرد: نسل جوان، مراقب باشد تا فریب فضای مجازی را نخورد، چیزی که دشمن می‌گوید تا واقعیت، خیلی تفاوت دارد، چرا که دشمن مسائل را وارونه منعکس می‌کند.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه دشمنان در طی ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی، هزینه‌ و تلاش زیادی برای نابودی انقلاب اسلامی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: دشمن در گذشته با کتب و روزنامه و امثال این‌ها به دنبال تاثیرگذاری روی مردم و نسل جوان بود، اما اکنون با فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

وی ابراز کرد: مانند زمان امام کاظم(ع) که هارون الرشید حضرت را از ترس تضعیف حکومت خود زندان کرد، الان هم دشمن از ترس تضعیف قدرتش ما را تحریم، تخریب و تهدید می‌کند.

حجت الاسلام پَردل تأکید کرد: باید مراقب باشیم و فریب نیرنگ و دسیسه دشمن را نخوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha