یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره توانمندسازی کادر نوجوان کانون های مساجد قم

حوزه/ دوره آموزشی مدیریت مالی از سلسله دوره‌های تـوانمندسازی کادر کانون‌های مساجد استان قم همراه با مراسم اهدای تجهیزات به کانون های دارای کادر نوجوان با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد کانون های مساجد کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره آموزشی «مدیریت مالی» از سلسله دوره‌های تـوانمندسازی کادر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم همراه با مراسم اهدا تجهیزات به کانون های دارای کادر نوجوان عصر امروز(پنجشنبه۲۷ بهمن ماه) با حضور مهدی اله‌ویردی‌زاده -معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور- و مدیران کانون ها و معاونان مالی نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا حیدری- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم- در این مراسم با بیان اینکه شعار و دغدغه ما از اولین روز قبول این مسئولیت نقش دادن به نوجوانان در مسجد بوده است تصریح کرد: وقتی در ستاد کانون های مساجد عهده دار مسئولیت شدم،یکی از برنامه های راهبردی و بنیادی ما نقش دادن به نوجوانان شد، و این موضوع از مدت ها قبل در ذهن ما بوده که کادر خود را از دهه هشتادی و نودی ها در مساجد قرار دهیم چرا که معتقدم یکی از راه های برون رفت از مشکلات هویت بخشی است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: پیوست های خوبی را برای این برنامه دیده ایم، از جمله پیوست تحصیلی، پیوست تهذیب، پیوست مطالعه و کتابخوانی،کارورزی تشکیلاتی، ورزش، اردو و هسته های تربیت محور و...

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه از نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال به عنوان کادر در واحدهای مختلف کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده می کنیم افزود: تا امروز موفق شده ایم تا برای یکصد کانون فرهنگی هنری کادر نوجوان تعریف کنیم که راستی آزمایی شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: امروز نیز در راستای تعهدات خود در این مراسم به ۶۰کانون فرهنگی هنری دارای کادر نوجوان تجهیزات مختلف اهدا می شود.

دوره توانمندسازی کادر نوجوان کانون های مساجد قم برگزار شد

مهدی اله ویردی زاده معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور نیز در این مراسم با اشاره به ایده تشکیل کادر کانون های مساجد از نوجوانان گفت: بنده از مسئولین و ایده پردازان این طرح تقدیر و تشکر می کنم و قطعا رسالت و وظیفه ما در ستاد کانون های مساجد کشور حمایت از چنین رویکردهایی است.

وی با بیان اینکه مسجد سنگر و مامنی برای نسل امروز است ادامه داد: حضور این نوجوانان و نونهالان که امروز در این مراسم شاهد بودیم امر مبارکی است و قطعا این افراد خانواده های خود را نیز با مسجد مانوس تر خواهند کرد.

اله ویردی زاده با تاکید بر ارتباط مداوم با بچه‌های مسجد و ارتباطی که نباید قطع شود گفت:این دور همی ها و ارتباط نزدیک با بچه های کانون ها مصداق حسنات بوده و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق بازگشت به مسجد تراز اسلامی گام بر می‌دارند.

در ادامه این مراسم دوره آموزشی مدیریت مالی با تدریس مهدی اله‌ویردی‌زاده -معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور- برگزار شد.

در پایان این مراسم، تجهیزات شامل میز اداری، صندلی اداری، قفسه کتابخانه، صندلی چرخدار،تخته وایت برد، لوازم التحریر و جوایز (برای کمد هدایا) به ۶۰ کانون اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha