جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، غیرت دینی و انقلابی خود را به رخ جهانیان کشاندند، گفت: حضور حماسی و باشکوه ملت ایران در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب در یوم الله ۲۲ بهمن بر سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی افزود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی خرم آباد، با تبریک عید سعید مبعث، اظهار داشت:مبعث عید بزرگ مسلمانان جهان است و باید تلاش کنیم سیره رسول گرامی اسلام(ص) را در جامعه تبیین و ترویج دهیم.

وی با اشاره به اینکه محور تبلیغ دین مبین اسلام و آموزه‌های دینی، سیره زندگی حضرت محمد مصطفی(ص) است، افزود: ترویج سیره دینی و اشاعه آموزه‌های قرآنی راهکاری موثر برای نجات امت اسلام و انقلاب از توطئه‌های استکبار است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، غیرت دینی و انقلابی خود را به رخ جهانیان کشاندند، گفت: حضور حماسی و باشکوه ملت ایران در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب در یوم الله ۲۲ بهمن بر سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی افزود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مردم با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی وفادار به اسلام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی توطئه‌های فتنه گران را می‌شناسند و برای مقابله با توطئه‌های آنها بصیر و آگاه هستند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور چین یادآور شد: انتظار می‌رود مسئولان ایران اسلامی با اجرای توافق نامه‌های انجام شده گام‌های بلندی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عفو عمومی رهبر معظم انقلاب در آزادی زندانیان اغتشاشات اخیر را نشانه‌ای از حکمت پدرانه ایشان دانست و خاطرنشان کرد: عفو عمومی و تخفیف مجازات نسبت به زندانیانی که در اغتشاشات اخیر نقش داشتند از جانب رهبر معظم انقلاب، موجب خشم دشمنان اسلام و انقلاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گفت: حجاب فریضه‌ای دینی و شرعی بوده و عدم توجه به آن در جامعه اسلامی حرکتی مجرمانه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: آمران به معروف و ناهیان از منکر با زبان خوش و مهربانی مردم به ویژه بانوان را نسبت به رعایت عفاف و حجاب دعوت کنند.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر لزوم اقدام اساسی برای پادگان۰۷ خرم آباد، اظهار کرد: مردم استان لرستان انتظار دارند مسئولان در خصوص پادگان ۰۷ اقدامی انجام دهند که هم حق ارتش پرداخته شود و هم این مجموعه برای استفاده عموم باقی بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha