یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال فضیلت ها و ارزش های انسانی است، گفت: ناجا، پلیسی مردمی و انقلابی است و مبارزه با مخلاّن نظم، خشنودی حق تعالی را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در دیدار فرمانده انتظامی استان لرستان و دیگر مسئولان و کارکنان این فرماندهی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر است که توانست حکومت الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.

وی انگیزه الهی و وحدت ملی را دو عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی با انگیزه الهی و اخلاص عمل و با هدف احیای اسلام ناب محمدی پای به عرصه دفاع از کیان ایران اسلامی و نجات آن از دست بیگانگان بر آمده و توانست با وحدت ملی و حضور مردم در عرصه های مهم و حساس درخت انقلاب را بارور  و آن را به ثمر برساند که نمونه بارز آن پلیسی انقلابی و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی، نیرویی مردم و انقلابی است و در پی حفظ فضیلت ها و ارزش های انسانی  و تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کند خاطر نشان کرد: لقب مجاهدان فی سبیل الله از طرف مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)  به سبزپوشان نیروی انتظامی به جا و به حق است.

وی با بیان اینکه رسالت مهم نیروی انتظامی پاسداری و حراست از ارزش های اسلامی و انقلابی است، تصریح کرد: امنیتی که در کشور حاکم است مرهون تلاش نیروهایی است که خود را وقف نعمت امنیت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی امر به معروف و نهی از منکر، اجرای سیره نبوی و علوی، برقراری نظم و امنیت  و مبارزه با مخلان نظم و امنیت، پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش آن ها را از اساسی ترین ماموریت های پلیس خواند و افزود: نیروی انتظامی در راستای امنیت و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است ضمن اینکه این مجاهدت ها باید مستمر باشد.

وی با تاکید بر اقتدار پلیس استان در برخورد با مخلان نظم و امنیت شهروندان، از زحمات و تلاش های سردار "مهدیان نسب" فرمانده انتظامی استان و مجموعه این فرماندهی تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این مراسم سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان مطالبی در خصوص اقدامات و فعالیت های اجتماعی و انتظامی پلیس بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha