جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای اداری/حاجی آباد

حوزه/ حجت‌الاسلام شریفی گفت: تبیین گری باید با بیان پیشرفت های کشور، امیدبخشی با یادآوری تجربیات موفق ۴۰ ساله کشور، با گفتمان «ما می‌توانیم» و به چالش کشیدن غرب انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد یکشنبه ۲۶دی ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷، شهدایی زیادی جان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم کردند تا استقلال و آزادی کشور حاصل شود.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص دهه فجر گفت: دهه فجر ایام الله و فصل تازه ای در زندگی ملت ایران است، چون حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت که حکومتی ناکارآمد و بی کفایت بود نابود شد.

امام جمعه حاجی آباد، نابودی کشاورزی، گسترش صنایع مصرفی و افزایش بیکاری را از عملکرد حکومت پهلوی دانست و گفت: ظلم و فساد این حکومت باعث قیام مردم شد.

وی یادآور شد: تعهد به اسلام، حضور رهبر دینی، حضور مردم در صحنه، ساده زیستی دولتمردان و اتحاد و وحدت کلمه از عوامل مهم در حفظ انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان، افزود: کار دشمن تبلیغات، دروغ، افترا، تهمت و ایجاد ناامیدی است که علاج این وسوسه ها و دروغ ها، تبیین است.

شریفی با تاکید بر اینکه تبیین باید با سرعت و به موقع انجام شود، ادامه داد: تبیین گران باید مهارت مسئله یابی، تولید محتوا و هنر ارائه و متقاعدسازی را داشته باشند.

وی اظهار کرد: تبیین گری باید با بیان پیشرفت های کشور، امیدبخشی با یادآوری تجربیات موفق ۴۰ ساله کشور، با گفتمان «ما می‌توانیم» و به چالش کشیدن غرب انجام شود؛ رویکرد جشن های دهه فجر باید تبیینی باشد.

امام جمعه حاجی آباد در پایان گفت: در ایام مبارک دهه فجر برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن، تجلیل از قاریان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و تحولات، برگزاری جشن ازدواج آسان و شب شعر برنامه ریزی و برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha