شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه فردیس

حوزه/ امام جمعه فردیس گفت: امیدآفرینی، همین ایجاد باور ما می‌توانیم است که شما آن را به وجود آوردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان فردیس، به همراه سرهنگ فلاح نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)، مافی رئیس اداره صمت، میرزایی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، یعقوبی، عضو شورای اسلامی شهر فردیس صبح امروز از شرکت دانش بنیان سیناژن بازدید به عمل آوردند.

در ابتدای این نشست مدیرعامل سیناژن گزارشی از محصولات و اقدامات این شرکت در سطح ملی و بین المللی ارائه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ضمن ارج نهادن تلاش‌های مجموعه سیناژن، اظهار داشت: مهم‌تر از موشک و دارو، این توانمندی و علمی است که به آن دست یافتیم.

وی افزود: امیرالمومنین علی(ع) فرمودند: «العلم سلطان» علم سلطه و قدرت می‌آورد، بنابراین تکنولوژی شما باعث افتخار است، امیدآفرینی، همین ایجاد باور ما می‌توانیم است که شما آن را به وجود آوردید.

حجت الاسلام حسینی، با تأکید بر لزوم حفظ سرمایه اجتماعی به‌وجود آمده، تصریح کرد: رعایت ضوابط، قانون و اخلاق به نفع همه می‌باشد، نباید رفتار ما اینطور تداعی کند که ضوابط برای ما اهمیت ندارد.

وی تصریح کرد: خود آمریکا و اروپا به‌دنبال بازگشت به عفاف و حجاب هستند، عدم رعایت ضوابط اجتماعی باعث آسیب به فرد و خانواده می‌شود و لذا خواهش ما این است که این سرمایه اجتماعی به وجود آمده را بیش از پیش حفظ نمایید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha