پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
البرز

حوزه / اولین جلسه هماهنگی برگزاری جشن های دهه کرامت و بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، اولین جلسه هماهنگی برگزاری جشن های دهه کرامت و بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر روز گذشته در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی استان، برنامه‌های پیشنهادی خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم‌ها ارائه دادند.

در ادامه ولی پوری بر اجرای برنامه‌ها به‌دور از موازی کاری و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های عضو از طریق تقسیم وظایف در قالب کارگروه‌های کاربردی و انجام برنامه‌های مشترک با هدف هم‌افزایی و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها تأکید کرد.

ولی پوری با تأکید بر کیفی سازی برنامه‌های مختلف فرهنگی و عقیدتی، اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت باید فراگیر باشد و با خلاقیت تدوین شود.

در این نشست، نشاط و امیدآفرینی و اخلاق اجتماعی به عنوان محور برنامه‌های دهه کرامت مورد تأکید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha