شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/نشست خبری استاندار قم

حوزه/ استاندار قم گفت: اگر فضای لازم برای جشن های دهه مبارک فجر به گروه های مردمی اختصاص داده شود قطعا اتفاقات شکوه‌مندی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک رخداد بی‌نظیری بود که به واسطه علمداری یک عالم ربانی و فرزانه رقم خورد گفت: در ادامه این مسیر نیز مقام معظم رهبری با قدرت راه امام راحل را ادامه دادند و هرچه بر عمر این انقلاب افزوده می‌شود، عظمت آن بیش‌تر نمایان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب به دست صاحب اصلی خود حضرت حجت (عج) خواهد رسید، افزود: تمام حوادث پس از انقلاب اسلامی ثابت کرده است که اراده الهی بر ماندگاری و قدرت‌مندی این انقلاب است.

استاندار با تأکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ناامیدی مردم بکار گرفته است، عنوان کرد: باید از ظرفیت دهه فجر برای امیدآفرینی در جامعه و مقابله با شبهه افکنی‌های دشمن استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن همواره با ایجاد فتنه و اغتشاش بدنبال متوقف کردن روند پیشرفت و توسعه کشور بوده است گفت:در همین ایام اغتشاشات، پروژه‌ها و فعالیت‌ها با قدرت در قم ادامه داشت و این موضوعات باید برای مردم تبیین شود.

شاهچراغی با بیان اینکه باید بهترین شیوه‌ها و ابزار بر اساس نوع مخاطب برای این جهاد تبیین بررسی شود، تصریح کرد: با استفاده از این شیوه‌ها باید تلاش شود مخاطبین برنامه‌های دهه فجر افزایش پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه پیام‌های انقلاب اسلامی باید فراگیر باشند، یادآور شد: روز ۲۲ بهمن روزی ویژه است و باید برنامه‌ریزی قوی و جدی‌ای برای برنامه‌های این روز در قم تدوین شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه باید از فرصت تقارن ایام دهه مبارک فجر با جشن‌های ماه رجب استفاده کرد، اضافه کرد: در تمام برنامه‌ها باید اولویت امیدآفرینی باشد چراکه این موضوع برای مقام معظم رهبری یک دغدغه است.

وی با بیان اینکه باید به مراسم‌های مردمی بیش از پیش توجه شود، گفت: اگر فضای لازم برای جشن های دهه مبارک فجر به ظرفیت‌های مردمی اختصاص داده شود قطعا اتفاقات شکوه‌مندی رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha