یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / شورای فرهنگ عمومی استان همدان

حوزه / قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به برگزاری اردوی پیشرفت و اقتدار ویژه طلاب همدانی، گفت: برگزاری چنین اردوهایی می‌تواند تأثیر به سزایی در تصمیم گیری‌ها و اقدامات مدیران داشته باشد و لذا لازم است تا چنین بازدیدهایی برای مسئولان استان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با تأکید بر لزوم آشنایی مدیران با دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در راستای انجام فریضه جهاد تبیین، مدیران و اساتید حوزه‌ علمیه و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) هفته گذشته از آخرین دستاوردهای موشکی، پهپادی و راداری در نمایشگاه دائمی هوافضای سپاه و موزه عبرت انقلاب اسلامی تهران بازدید کردند.

وی افزود: قطعا برگزاری چنین اردوهایی می‌تواند تأثیر به سزایی در تصمیم گیری‌ها و اقدامات مدیران داشته باشد و لذا لازم است تا چنین بازدیدهایی برای مسئولان استان در دستور کار قرار گیرد.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان، با اشاره به دستور جلسه مبنی بر برگزاری همایش دعا پژوهی، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی بسیار اهمیت دارد، اما آنچه مهم است، تلاش برای سرایت این مهم به سطح جامعه و آشنایی اقشار مختلف با این مسئله است.

وی با بیان اینکه آن‌طور که باید جامعه با صحیفه سجادیه آشنا نشده است، گفت: علیرغم اقداماتی که در این راستا انجام شده اما انتظاری که داریم هنوز در این عرصه محقق نشده است و لذا در عرصه آشنایی جامعه با این منابع عظیم نیاز فرهنگ سازی و کار جدی هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha