یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/امام جمعه یاسوج با تبریک هفته ناجا، گفت: نیروی انتظامی تجلی اقتدار در برابر اخلال گران و مظهر رأفت اسلامی در تعامل با مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های امروز نمازجمعه یاسوج با اشاره به اینکه در روز قیامت اعمال، رفتار، فجر و اندیشه انسان بررسی می‌شود، اظهار داشت: بسیاری امروز تسلیم فضای مجازی و گوش به فرمان غرب هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه مسئله جهنم شوخی نیست، افزود: همانطور که بهشت به انسان‌ها نزدیک می‌شود، جهنم نیز به انسان‌های خطاکار نزدیک می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: انسان هر اندازه به سمت نماز، روزه و اعمال نیک در حرکت باشد، بهشت به او نزدیک‌تر و هر اندازه اعمال انسان و گناه او بیشتر شود به جهنم نزدیک‌تر خواهد شد.

وی با ذکر این سوال که چه کسانی به بهشت و چه کسانی به جهنم نزدیک می‌شوند، گفت: افرادی که دارای ایمان کامل به خدا، انبیا و اولیای الهی به‌ویژه حضرت محمد(ص)، کتاب‌های آسمانی هستند بهشتی خواهند بود.

امام جمعه یاسوج در ادامه ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی، با بیان اینکه آتش نشانان در لحظات خطر به داد مردم می‌رسند، اظهار کرد: آتش‌نشانان در آتش سوزی و گاهی که جان انسان در خطر است از جان و مال مردم حراست می‌کنند که این کار اجر نیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی حفاظت و حراست از جان و اموال مردم در سیل، زلزله و آتش سوزی بسیار پر اجر و ثواب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی آغاز هفته نیروی انتظامی را پیشاپیش تبریک گفت و خاطرنشان کرد: مردم باید قدردان حافظان نظم و امنیت باشند، زیرا آنها با تلاش شبانه روزی همه توان خود را برای ایجاد آرامش در جامعه به کار می‌گیرند.

وی گفت: نیروی انتظامی تجلی اقتدار در برابر اخلال گران و مظهر رأفت اسلامی در تعامل با مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، پیشاپیش میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) را تبریک گفت و عنوان کرد: نبوت و ولایت بستر هدایت و رستگاری انسان و بزرگترین نعمت خداوند در زمین برای بشریت است.

وی ترویج ولنگاری و بی‌حجابی را عمل و رفتاری زشت و فسادزا توصیف کرد و یادآور شد: کسانی که با کلام، رفتار و هنرشان مردم را به ولنگاری و بی‌حیایی دعوت می‌کنند، اول به خود و بعد به دیگران ظلم می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، وضعیت طلاق در جامعه را بسیار اسفناک دانست و گفت: به طور متوسط از هر سه ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود که این آمار غم انگیز و بسیار نگران کننده است و می‌طلبد مسئولان در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی بر لزوم تکریم سالمندان در جامعه به‌ویژه در خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: سزاوار نیست پداران و مادرانی که سال‌ها از همه وجودشان برای بزرگ شدن فرزندان خود مایه نهادند، بدون توجیه درست روانه خانه سالمندان شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha