دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

امام جمعه بروجرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: باید برکات دوران دفاع مقدس به صورت مستمر برای آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن میلاد با برکت پیامبر گرامی اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، بیان داشت: فرا رسیدن هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تبیین برکات وحدت در جامعه است.

وی با بیان اینکه اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی از توطئه ها و نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: باید با همت جهادی و تبلیغ مستمر و هدفمند در راستای وحدت بیش از پیش مسلمانان در جامعه تلاش شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلامی(ص)، پیامبر نور و رحمت و گل سرسبد آفرینش است، گفت: تبلیغ، تبیین و ترویج سیره نبوی در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های دشمنان است.

امام جمعه بروجرد همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید برکات دوران دفاع مقدس به صورت مستمر برای آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

حجت الاسلام حسبنی با اشاره به سالروز تبعید امام خمینی(ره) از عراق به ترکیه افزود: هجرت امام(ره) به پاریس موجب شد اندیشه های امام(ره) از دورترین نقطه به ایران و کشورهای اسلامی صادر شد.

وی با اشاره به روز سالمندان و حفظ حرمت این نعمات در زندگی، خاطر نشان کرد: باید شأن و منزلت بزرگان در خانواده حفظ شود و در راستای خدمت رسانی به این قشر از جامعه تلاش شود.

امام‌ جمعه بروجرد با اشاره به پرتاب ماهواره نور ۳ توسط سپاه گفت: این ماهواره با موفقیت در مدار قرار گرفت که حاصل تلاش فرزندان نخبه و تلاشگران عرصه سازندگی این مرزوبوم است.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به خنثی سازی ترورهای زنجیره‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در برخی نقاط کشور خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی های فرزندان غیور این میهن و همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج)است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha