جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / نماز جمعه شهرستان حاجی آباد

حوزه / حجت الاسلام شریفی گفت: مردم توجه داشته باشند که در جنگ ترکیبی همه جانبه هستیم؛ امروز دشمن در بستر فضای مجازی با استفاده از انواع دروغ ها و تهمت‌ها و تقطیع صحبت‌ها و با استفاده از رسانه ها و برخی چهره‌های فریب خورده در صدد ضربه زدن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌ الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت هموطنان عزیزمان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام، گفت: این حرکات وحشیانه و بزدلانه دشمن از روی استیصال و ضعف و زبونی است، چرا که در میدان کارزار شکست خورده و با حمله به زن و بچه و سالخوردگان عقده گشایی می کند.

وی افزود: در این جنایات هولناک سکوت معنادار مدعیان به اصطلاح حقوق بشر تامل برانگیز است، گویا این شهدای عزیز بشر نبوده اند!!. این معنای حقوق بشر غربی و آمریکایی است هر جا منافع آنها به خطر بیفتد به دروغ دم از حقوق بشر می زنند و هرجا به دستور آنها باشد یا سکوت می‌کنند یا حمایت.

خطیب جمعه حاجی آباد بیان کرد: مردم توجه داشته باشند که در جنگ ترکیبی همه جانبه هستیم؛ امروز دشمن در بستر فضای مجازی با استفاده از انواع دروغ ها و تهمت‌ها و تقطیع صحبت‌ها و با استفاده از رسانه ها و برخی چهره‌های فریب خورده در صدد ضربه زدن است.

شریفی افزود: از اهداف دشمن ناامید کردن مردم نسبت به آینده، تیره و تار نشان دادن آینده انقلاب و شکاف بین مردم و مسئولان و شکاف بین نسلی است که باید دست دشمن را فهمید و با آن مقابله کرد.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال توقف روند حسین فهمیده است. دهه هشتادی ها نسلی هستند که نه دفاع مقدس دیده اند و نه امام راحل را اما با شور و انگیزه و بصیرت انقلابی در حرکتند و خود را برای آینده آماده می‌کنند و به کوری چشم دشمنان اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha