پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام شریفی/ حاجی آباد

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت : ما در وضعیت جنگ ترکیبی از سوی دشمن قرار گرفته ایم که از ابعاد مهم این جنگ، بُعد اقتصاد و لایه ای از آن جنگ ارزی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: این روز فرصت مبارکی است تا به تجلیل از انسان‌های تلاش‌گر و متعهدی بپردازیم که نشان در بی نشانی یافته‌اند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اخلاص، فداکاری، ولایت مداری، انقلابی‌گری و دوری از جناح بندی‌های سیاسی و با تعلق خاطر عمیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده و از استقلال و آرمان‌های انقلاب اسلامی بصورت شبانه روزی حفاظت کرده‌اند.

امام جمعه حاجی آباد، عنوان کرد: دشمن در یک سفسطه و جنگ شناختی تلاش می‌کند جمهوری اسلامی را عامل هر مشکلی معرفی نماید، اما اساس این جنگ شناختی، دروغ، تحریف، شایعه پراکنی، شبهه افکنی، بزرگ نمایی مشکلات، کوچک نمایی دستاوردها و موفقیت‌ها است.

حجت‌الاسلام شریفی ادامه داد: رمز و راز این دشمنی‌ها، بیدار شدن و روی پای خود ایستادن و اعتماد به نفس ملت ایران و البته الگو شدن برای دیگر ملت‌های جهان به ویژه مسلمانان و مستضعفان است.

وی اظهار کرد: ما در وضعیت جنگ ترکیبی از سوی دشمن قرار گرفته‌ایم که از ابعاد مهم این جنگ، بُعد اقتصاد و لایه‌ای از آن جنگ ارزی است و تا زمانی که ادبیات جنگ ارزی را متوجه نشویم و وجود جنگ عینی اقتصادی و مالی را باور نکنیم و متناسب با آن وضعیت مناسب اتخاذ نکنیم، در مهار قیمت ارز و بهبود وضعیت معیشت موفق نخواهیم بود.

امام جمعه حاجی آباد تأکید کرد: بیانیه فاخر گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه تحقق آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و شاه بیت و جان کلام بیان و نقش بی‌بدیل جوانان در تمدن سازی نوین اسلامی است.

حجت‌الاسلام شریفی خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی به عنوان وارثان انقلاب در حکمرانی کشور به شدت نیازمند خود اگاهی و بصیرت و تفکر خلاق و شکوفا شدن هستند تا بتوانند توانایی‌ها و استعدادهای خود را بشناسند و با حس و باور به اصل «می شود و می‌توانیم» کشور عزیزمان را به افق‌های ترقی و پیشرفت و توسعه برسانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha