جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: پرتاب ماهواره نور به دست جوانان دانشمند ایرانی موفقیتی بزرگ برای ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه دولت برای مهار تورم و گرانی باید برنامه های منسجم و هدفمند ارائه دهد، گفت: دولت برای ریشه کنی فقر مطلق نیز اقدامات خوبی در برنامه های خود دارد.

وی با اشاره به شهادت پاسداران انقلاب اسلامی تووسط رژیم صهیونیستی در سوریه، خاطر نشان کرد: شهادت پاسداران رشید انقلاب اسلامی موجب تقویت جبهه اسلام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مجلس برای ازدیاد نسل و فرزند آوری نیز برنامه ها و مصوبات خوبی دارد، گفت: اگر مصوبات مجلس برای تحقق این مهم اتفاق بیافتد،قطعا آینده خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، افزود: پرتاب ماهواره کاملا ایرانی نور به دست جوانان دانشمند ایران اسلامی موفقیتی بزرگ برای کشور و سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به جنگ اوکراین هم اظهار کرد: این جنگ یک عبرت است و نشان می دهد، اگر کسی به غرب و آمریکا اعتماد کند، قطعا شکست خواهد خورد.

امام جمعه بروجرد در پایان از راه اندازی سامانه شفافیت مالی در شهرداری بروجرد خبر داد و گفت: راه اندازی این سامانه امری بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha