شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رئیس جمهور با مشکلات این خطه آشنایی کاملی دارند و به طور یقین در جلسه امشب هیئت دولت شاهد تصمیم های خوبی برای حل مشکلات استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری، گفت: مشکلات و تنگناهای مازندران در بخش کشاورزی، صنعتی، پسماند، گردشگری و محیط زیست و از همه مهمتر حفظ انفال و عرصه های طبیعی در دولت سیزدهم به درستی شناسایی شده است و هیئت دولت برای این مسایل تصمیم های خوب حمایتی در نظر گرفت که اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان این که دولت امشب اعتبار قابل توجهی را برای گشایش حل مشکلات زیر ساختی و توسعه مازندران مصوب خواهد کرد، گفت: این مصوبات در سفر استانی هیات دولت به خصوص تخصیص اعتبار به راحتی قابل عملیاتی شدن است.

امام جمعه ساری ضمن قدردانی از حضور هیات دولت به مازندران به شکل گیری میز خدمات دولت جهادی و انقلابی اشاره کرد و بیان داشت: بدانید امروز ملت استقلال یافته ایران با خودباوری مقابل دشمنان ایستاده است.از طرفی هم بر این باور هستیم مشکلات موجود هم فقط به خاطر فاصله گرفتن برخی از مسوولان از خط انقلاب ، ارزش ها و آرمان شهدا و امام راحل است ، ناکارآمدی آنان نیز مزید بر علت شده است ، البته برخی از سیاست گذاری های اشتباه نیز مشکلات را زیاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: امروز بزرگترین مشکلات فرهنگی ما تهاجم فرهنگی علیه جوانان است که باید مورد توجه قرار بگیرد. امروز تهاجم فرهنگی علیه جوانان در فضاهای حقیقی و مجازی بسیار جدی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به پیشرفت کشو در حوزه های فناوری های نوین درمانی، هوا و فضا و تجهیزات نظامی اشاره کرد و بیان داشت: واکسن برکت به مرحله تولید انبوه رسیده است و بزرگترین تولید کننده غرب آسیا شدیم ، در فناوری هوا فضا نیز با پرتاپ ماهواره ها حرفی برای گفتن داریم رو این ها گام بزرگی در حوزه علم وفناوری است.

وی ادامه داد: این پیشرفت ها فقط به خاطر این است که در خط اصیل انقلاب حرکت کردیم ، اعتماد به نفس و خودباوری مردم ، اقتصاد مقاومتی مردم ، اتسفاده از ظرفیت های سبب پیشرفت نظام جمهوری سالامی شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتدار ملی و اهمیت رسیدن دبه قدرت دفاعی نظامی کشور اشاره کرد و گفت: رهبری به درستی اهمیتاقتدار دفاعی نظامی را تبیین کردند و فرمودند بسیار ساده لوح حانه است که برخی ها می گویند به قدرت دفاعی نرسیم چ، راکه اگر این قدرت دفاعی را امروز نداشته ایم ایران در معرض خطر جدی تهاجم سرزمینی قرار می گرفته است امروز با قدرت می گوییم اگر یکی بزنید ،۱۰ تا خواهید خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha