جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده 
 نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از باغ پرندگان بندرعباس با حضور جمعی از مسئولین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان، گفت: گسترش گردشگری تنها با زیاد بودن جلوه‌های زیبایی و مکان‌های گردشگری ممکن می‌شود و امیدواریم تا با افزایش تعداد اماکن تفریحی و گردشگری، بندرعباس به عنوان پایتخت گردشگری استان هرمزگان معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس عصر امروز در بازدید از باغ پرندگان بندرعباس، با بیان اینکه خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد، اظهار داشت: جلوه‌های زیبایی خداوند بر روی زمین بسیار است که مشاهده این زیبایی‌ها می‌تواند برای ما، درس توحید باشد.

وی با بیان اینکه این موجودات جلوه‌ای از زیبایی از خداوند هستند، یادآور شد: با توجه به آنکه بندرعباس گذرگاه عبوری مسافرین برای رفت‌وآمد به شهرهای دیگر است، بنابراین لازم است تا اقداماتی در راستای زیبایی و جذب مسافران به این شهر در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: بازسازی باغ پرندگان، برای بازدید عموم بسیار کار حسنه‌ای بود، چرا که گسترش گردشگری تنها با زیاد بودن جلوه‌های زیبایی و مکان‌های گردشگری ممکن می‌شود و امیدواریم تا با افزایش تعداد اماکن تفریحی و گردشگری، بندرعباس به عنوان پایتخت گردشگری استان هرمزگان معرفی شود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha