سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خسروپناه

حوزه/ امام جمعه موقت دزفول گفت: در برخی فروشگاه‌ها حرکات زننده‌ای دیده می‌شود، برخی می‌گویند باید فروشگاه را تعطیل کرد درحالی‌که تعطیلی آن باعث بیکاری بالای ۳۰۰ کارگر می‌شود؛ لکن نظر ما این است که همه مسئولان باید دست‌به‌دست هم داده و با عقلانیت اسلامی اجازه حرمت‌شکنی ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، امام جمعه موقت دزفول، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) دزفول، با اشاره به ولنگاری در فضای مجازی، اظهارداشت: متأسفانه کلیپ‌هایی برای شکستن حرمت‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود که باید با این اقدامات برخورد شود.

وی با بیان اینکه مسئولان و متولیان فرهنگی مسئول چنین اقداماتی هستند، گفت: در برخی فروشگاه‌ها حرکات زننده‌ای دیده می‌شود، برخی می‌گویند باید فروشگاه را تعطیل کرد درحالی‌که تعطیلی آن باعث بیکاری بالای ۳۰۰ کارگر می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، با بیان اینکه اگر متولیان امر تدبیر نکنند مردم آن‌ها را تغییر می‌دهند، افزود: همه مسئولان باید دست‌به‌دست هم داده و با عقلانیت اسلامی اجازه حرمت‌شکنی را ندهند.

پخش کلیپ‌های افشاگرانه نوعی خودزنی است

امام جمعه موقت دزفول، گفت: برخی افراد در این مواقع با انتقاد از مسئولان و نشر کلیپ مورد نظر، خودزنی می‌کنند که باید بدانند اشاعه فحشا از خود فحشا بدتر است.

وی، با بیان اینکه نهادهای فرهنگی، زحمات زیادی می‌کشند که قدردان آن‌ها هستیم و باید همراهشان باشیم، افزود: مسائل امنیتی نیز وجود دارد ولی تا زنده‌ایم اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود.

لزوم توجه به مسائل دانش‌بنیان در دزفول

امام جمعه موقت دزفول با قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی گفت: دغدغه اصلی مسئولان شهرستان اشتغال است و فرماندار، شهردار و شورای شهر اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده‌اند و ارتباط خوبی با مردم دارند.

وی ادامه داد: دزفول ظرفیت خوبی در کشت گیاهان دارویی و گندم دارد که مسئولان باید بررسی کنند تا تولید گندم کمتر نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه با اشاره به جنگ اوکراین گفت: اوکراین بخشی از گندم کشورمان را تأمین می‌کند؛ اما با جنگی که آغاز شده در آینده با بحران گندم روبرو خواهیم شد همان‌طور که مصر نیز چند ماهی است با قحطی گندم روبرو شده است.

وی در پایان بر ضرورت پرورش دام سبک و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش چند برابری فرآورده‌ها تأکید کرد و افزود: دانش کشاورزی کم نیست البته مسئولان به این موارد واقف هستند ولی باید بیشتر به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha