دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهاین نور

 حوزه / طلاب مدارس علمیه استان قزوین در یادمان کربلای ۴ (علقمه) با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، ظهر امروز در جمع طلاب مدارس علمیه استان قزوین در یادمان کربلای ۴ (علقمه) گفت: راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی و دور شدن از هواهای نفسانی است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: افرادی که تنها یک بار این سفر معنوی را تجربه کرده باشند قطعا طعم شیرین آن را چشیده اند و هر سال خود را به دیار شهیدان می رسانند.

وی ادامه داد: راهیان نور سفری کاملا دلی است و اقشار مختلف بسیاری با دیدن این مناطق منقلب شده و خادمان داوطلب سال های آینده می شوند.

صفی خانی اظهار کرد: امیدوارم با فروکش شدن کرونا شاهد حجیم عظیمی از زائران به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس باشیم

وی عنوان کرد: اردوی یا سفر راهیان نور تنها یک سفر معمولی مانند بازدید از اماکن گردشگری و صرفا آشنایی با مناطق عملیاتی نیست، بلکه یک حرکت متعالی تربیتی، معرفتی و تاثیر گذار است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: سفر راهیان نور یکی از بهترین اقداماتی است که در رابطه با حفظ و نشر آثار دفاع مقدس می توان انجام داد که طی سالیان گذشته با فراز و نشیب های زیادی همراه بود و در طول دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا باعث تغییراتی شد.

وی ادامه داد: راهیان نور ادامه حرکت رسیدن به اهداف و عقاید شهدا است و زائران با سفر به یادمان های دفاع مقدس در مناطق گرم جنوب آگاه می شوند که جوانان دلیر، مسلمان و شجاع در مقابل دشمنان صف آرایی کردند و نگذاشتند که ذره ای از خاک کشور جدا نشود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: باید گفتمان ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و نشاط معنوی از این سفر راهیان نور به جامعه تزریق شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha