دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: دانشجویان با مراقبت های معنوی بهره بیشتری از سفر راهیان نور می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویی خواهران دانشگاه‌های استان که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: حضور جوانان و دانشجویان در راهیان نور موجب خوشحالی رهبر معظم انقلاب می‌شود، چرا که اهمیت بسیاری برای این معنا قائل هستند.

وی تصریح کرد: خدای متعال برای برخی موضوعات سفارش ویژه کرده است و از انسان‌های خوب تعریفی که دارد این است که آن‌ها حق تلاوت قرآن را به جا می‌آورند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در خصوص تقوا نیز فرموده حقیقتاً اهل تقوا باشید و آن را جدی بگیرید، در سوره حج هم فرموده در راه خدا جهاد کنید و حق آن را ادا کنید. وقتی این سه فراز را مطرح می‌کند سپس در سوره انفال می‌فرماید آن کسانی که حق تلاوت، تقوا و جهاد را به‌جای می‌آورد، مؤمن حقیقی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان به تأسی از رسول خدا (ص)، ائمه اطهار (ع) و قرآن، در دوران دفاع مقدس پا در میدان گذاشتند و ان‌شاءالله شما جوانان نیز هر روز بیش‌ از پیش پیرو آرمان‌های دینی و الهی باشید.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: سفر راهیان نور بسیار با برکت است و در این سفر که در ماه شعبان نیز قرار دارد، هر چه بیشتر تلاش کنید که مراقبت داشته باشید تا بهره بیشتری از این سفر ببرید.

راهیان نور محفل انس با شهداست

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha