سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فرمانده سپاه استان قزوین

 حوزه / فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به این که اردوی راهیان نور در دو سطح کاروانی و خودروهای شخصی برگزار می‌شود، اعلام کرد: تمام هزینه‌های خودروهای شخصی رایگان است و افرادی که در قالب کاروانی اعزام می‌شوند تنها ۲۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، ظهر امروز در جمع اصحاب مدیران و سردبیران خبرگزاری های استان قزوین با موضوع اعزام کاروان های راهیان نور که در سالن اجتماعات دفتر فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، گفت: پیروزی لشکر اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از بزرگترین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است و برگزاری اردوهای راهیان نور و حضوراقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی می‌تواند بینش نسل جوان و نوجوان را افزایش دهد.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: اردوهای زیارتی راهیان نور یکی از مهترین راه‌های تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است که در آن، نسل جوان با سیره ناب شهدا آشنا شده و آنان درک بهتری از دلاوری و رشادت رزمندگان اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد حماسه های بی نظیری از مردان و زنانی بوده که عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرده اند و باید این افتخارات به نسل های آینده ساز جامعه منتقل شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: شجاعت رزمندگان باید بدون اغراق روایت شود، چون هر چه در مورد دفاع مقدس بگوییم، تمام نمی‌شود. دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه کرد و در این دوران بود که ما توانستیم حقانیت انقلاب‌مان را به جهان مخابره کنیم.

وی ادامه داد: امروز درگیر یک شبیخون فرهنگی هستیم و دشمن از طریق فضای مجازی هر اطلاعاتی در اختیار جوانان ما قرار می‌دهد و نباید غفلت کنیم و راهیان نور مهمترین کار آفندی در مقابل این تهاجم‌ها است

سردار آتانی اظهار کرد: راهیان نور فرزندان ما را بیمه می‌کند، و امروز می‌توانیم با زبان هنر و تصویر رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را به نسل جوان انتقال دهیم و نسل امروز و آینده را با دفاع مقدس آشنا کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به اردوهای راهیان نور در نوروز ۱۴۰۱، بیان کرد: این اردوها از ۲۷ اسفند آغاز و در ۶ مرحله اعزام تا ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این اردو در دو سطح کاروانی و خودروهای شخصی برگزار می‌شود، عنوان کرد: تمام هزینه‌های خودروهای شخصی رایگان است و افرادی که در قالب کاروانی اعزام می‌شوند تنها ۲۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مجموع در این ۶ اردو ۵ هزار نفر از استان قزوین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha