یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ دبیر ششمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) استان مازندران گفت: از بین آثار ارسالی حدود ۶۰ اثر به مرحله گروهای علمی منتقل و ۴۰ اثر منتخب شد که ۱۳ اثر برگزیده و ۲۷ اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام محمد صادق فاضل، دبیر ششمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) در استان مازندران در اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: زمان ارسال آثار در این جشنواره از انتهای آذرماه تا اواخر تیرماه بود که طلاب این استان اثری تولید و به جشنواره ارسال کنند، از بین طلاب واجد شرایط شرکت در این جشنواره، تعداد ۵۹۱ اثر از حوزه علمیه خواهران مازندران ، حوزه علمیه برادران مازندران و حوزه علمیه شهرستان بابل در دبیرخانه این جشنواره ثبت اثر شد.

وی ادامه داد: ارزیابی اولیه آثار ارسالی در مدرسه علمیه انجام و بعد از آن، آثار انتخابی در این مرحله، به دبیرخانه ارسال شد، آثار جمع‌آوری در دبیرخانه به سطوح ۱، ۲، ۳ و ۴ تفکیک شدند و در ده گروه علمی تفسیر، اخلاق و تربیت، حدیث، فقه و حقوق، اصول فقه و ... که از ۴۱ استاد کمک گرفته شد، این ۱۴۴ اثر ارزیابی مورد ارزیابی قرار گرفت.

فاضل خاطر نشان کرد: از بین آثار ارسالی حدود ۶۰ اثر به مرحله گروهای علمی منتقل و ۴۰ اثر منتخب شد که ۱۳ اثر برگزیده و ۲۷ اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اظهار کرد: آثاری که رتبه برگزیده دارند برای رقابت با سایر استان‌ها به قم ارسال شده؛ ارزیابی اجمالی در این هفته به پایان رسید و ارزیابی تفصیلی انجام خواهد شد، استان مازندران هر سال در این جشنواره اثر برگزیده در سطح کشوری داشته است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha