چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی

حوزه/ همانگونه که در انتهای سال در امور مادی به حسابرسی می پردازیم،  باید به حسابرسی در مباحث معنوی نیز اهتمام داشته باشیم و وظایف معنوی خاصی برای هر سال خودم تعریف کنیم تا روزها و سال های ما مساوی نبوده و سال جدید بهتر از سال قبل باشد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان یکی از ماه های پرفیض الهی است که باید در این ماه نهایت استفاده را برد.

وی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: همه ما قدردان مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی تصریح کرد:همه ما باید در راستای گرامیداشت نیمه شعبان قدم برداریم و نمود واقعیاین جشن باید در کوچه ها، خیابان ها حس شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه جوانی را یکی از نعمت های مهم است و گفت: در روز قیامت در کنار سایر مباحث دینی و نعمات الهی، از جوانی هم سوال خواهد شد و ما باید پاسخ بدهیم که این نعمت را در راه چه چیزی خرج کرده ایم.

وی ادامه داد: انگیزه و تلاش یک جوان بسیار ستودنی است و باید در امورات مرتبط، به جوانان اعتماد کرد .

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در با اشاره به اینکه به ایام پایان سال نزدیک می شویم، بیان کرد: همانگونه که در انتهای سال در امور مادی به حسابرسی می پردازیم، باید به حسابرسی در مباحث معنوی نیز اهتمام داشته باشیم و وظایف معنوی خاصی برای هر سال خودم تعریف کنیم تا روزها و سال های ما مساوی نبوده و سال جدید بهتر از سال قبل باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha