سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1013744
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
تصاویر/اردوی راهیان نور طلاب استان کردستان

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس از اعزام ۲۷۰ طلبه استان فارس به راهیان نور با همکاری نماینده ولی فقیه در سپاه فجر و سازمان بسیج طلاب فارس خبر داد.

حجت الاسلام مسعود توانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و اعزام طلاب به مناطق راهیان نور اظهار کرد: بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ضمن آشنایی آحاد مردم جامعه به خصوص نسل سوم انقلاب با شیوه‌های نبرد فرزندان این مرز و بوم، عمق ایثار و از خودگذشتگی جوانان دیروز را به نمایش می‌گذارد.

به گفته مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس امنیت کشور ایران حاصل خون شهداست و راهیان نور بهترین فرصت برای معرفی شهدایی است که از جانشان گذشتند تا کشورمان در امنیت به سر ببرد.

وی با بیان اینکه ۲۷۰طلبه به مناطق راهیان نور اعزام خواهند شد، تصریح کرد: فردا سه شنبه پنج اتوبوس به سمت مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد که البته یک اتوبوس از قبل به اردوی راهیان نور اعزام شده و اکنون برگشته است.

حجت الاسلام توانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید فراوان دارند و اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات موثر و فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی یادآور شد: زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا رسالتی است که بر عهده همه ما است و باید تجربه‌ها و خاطرات شهدا بیش از گذشته به نسل جوان منتقل شود.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس در پایان به برنامه های طلاب در راهیان نور اشاره و بیان کرد: برنامه های بصیرتی، بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان ها، اجرای رزم نشست از جمله برخی از برنامه های طلاب در این سفر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha