شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تقدیر از دارالاکرام

حوزه/ مؤسسه‌ خیریه دارالاکرام قم از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، موفق به کسب رتبه‌ی برتر در میان خیریه‌های فعال در استان قم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، موسسه‌ خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام قم حامی آموزش کودکان فاقد سرپرست موثر از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، موفق به کسب رتبه‌ی برتر در میان خیریه‌های فعال در استان قم شد. و لوح تقدیر با امضای رئیس کل کمیته امداد امام خمینی(ره) جناب آقای سیدمرتضی بختیاری به موسسه دارالاکرام استان قم اهدا شد.

بر اساس این گزارش: این موسسه‌ خیریه‌ آموزشی که با رعایت شفافیت مالی و حفظ کرامت انسانی از سال ۱۳۹۳ آغاز به فعالیت کرده است، حامی تحصیل بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز مستعد در معرض خطر ترک تحصیل می‌باشد.

همچنین، دارالاکرام قم با رویکرد توسعه‌ انسانی از تحصیل کودکان تا شهروندان خوب، بسته‌های حمایتی پنجگانه (آموزشی؛ معیشتی؛ بهداشت و درمان؛ فرهنگی، هنری و ورزشی و مشاوره و روانشناسی) را به کودکان و نوجوانانی ارائه می‌کند که دارای شرایط حمایت باشند و در یک سال گذشته، بیش از ۴۵۸ کلاس آموزشی را برای دانش‌آموزان بورسیه شده خود برگزار کرده است.

در دارالاکرام قم ۱۶۰ داوطلب به صورت همیار آموزشی و پزشکی و مددکاری فعالیت دارند و در دوران پساکرونا و رواج آموزش از راه دور بیش از ۱۰۸ تبلت به دانش‌آموزان اهدا شده است.

از دستاوردهای این موسسه‌ی خیریه آموزشی می‌توان به کسب معدل بالای ۱۸ بیش از ۱۱۱ دانش‌آموز دبیرستانی اشاره کرد.

دارالاکرام دانش‌آموز را جدای از خانواده نمی‌بیند و به این منظور کلاس‌های آموزشی متعددی را برای مادران دانش‌آموزان بورسیه‌شده برگزار می‌کند و تاکنون بیش از ۸۵ نفر از مادران نیز در دوره‌های نهضت سوادآموزی شرکت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، استان قم با ابراز خوشحالی از فعالیت‌های منظم و هدفمند دارالاکرام قم، تفاهم‌نامه‌ی جدید همکاری با این نهاد خیریه امضا کرد تا در بخش مددکاری، آموزش و درمان همکاری‌های لازم و جدی انجام شود تا از موازی‌کاری‌ها پیشگیری شود و نماینده‌ای نیز جهت پیشبرد کارها به موسسه معرفی کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha