شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مسئولان تنگستان با صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن در پی ایجاد فاصله بین مسئولین است، گفت: وحدت و همدلی بین مسئولین لازمه توسعه و پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان تنگستان با بیان اینکه مردمان تنگستان مردمانی متدین، شریف و امتحان داده‌ای هستند، اظهار کرد: متاسفانه شهرستان تنگستان از جمله مناطق محرومی است که آنچنان که باید پیشرفت نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری افزود: در شهرستان تنگستان نیازمند توسعه زیرساخت ها، به ویژه خط ساحلی هستیم تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.

وی افزود: شهرستان تنگستان نسبت به جمعیت، بیشترین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و بالاترین نرخ بیکاری استان را دارد و این در حالی است که این شهرستان قطب کشاورزی استان در حوزه نخیلات و بیش از صد کیلومتر مرز دریایی دارد، بنابراین با اندیشیدن تدبیر و ایجاد کارخانه‌های بزرگ همانند صنایع تبدیلی خرما و مجتمع‌های بزرگ دریایی در زمینه تولید داروهای دریایی و محصولات دریایی، بازیافت محصولات دریایی و همچنین ایجاد بازارچه‌های بزرگ تجاری، می توان این محرومیت را از بین برد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مثلث فرمانداری، سپاه و امام جمعه در تنگستان با یک برنامه‌ریزی و سپس کار جهادی در زمینه رفع محرومیت از این شهرستان تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن در پی ایجاد فاصله بین مسئولین است، افزود: وحدت و همدلی بین مسئولین لازمه توسعه و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: با وجود آنکه استان بوشهر یکی از غنی‌ترین استان‌ها در عرصه اعتبارات است، اما نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha