یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/  حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پی اقدام جنایت بار رژیم سعودی در اعدام ده ها تن از شیعیان و شهروندان، بیانیه ای صادر و این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پی اقدام جنایت بار رژیم سعودی در اعدام دهها تن از شیعیان و شهروندان، بیانیه ای صادر و این جنایت را بشدت محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ

باردیگر فراعنه آل سعود، باطن رذل و پلید خود را با ریختن خون شیعیان مظلوم عربستان نمایان کردند، آل سعود خبیثی که اختیار خود را به دست مستکبران و خون آشامان و جنایتکاران جهان داده و مصداق آیه ی شریفه ی أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَکْثَرَهُمْ یَسْمَعُونَ أَوْ یَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلَّا کَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِیلاً گردیده اند.

سفّاکان آل سعود و اذناب داعشی و تکفیری آنها با به خاک و خون کشیدن شیعیان مظلوم عربستان، افغانستان، پاکستان و کودک کشی در یمن بیش از پیش وحشت و ترس خود را از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) ، در سایه ی معارف اهل بیت علیهم السلام نشان دادند؛ چرا که در مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام جایی برای حکومت طواغیت، ظالمان و مستکبران وجود ندارد إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ.

بی شک به زودی خورشید نصرت الهی بر چهره ی مظلومان عالم طلوع خواهد کرد و خانه های عنکوبتی ویران خواهد گشت و انتقامی سخت در دنیا و عقوبتی شدید در عقبی گریبان گیر ظالمان خواهد بود.

حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن محکومیت شدید این جنایت وحشیانه، سردمداران خائن آل سعود را به عقلانیت و دوری از هرگونه عصبیت جاهلی و پیروی از سنت نبی مکرم اسلام (ص) فراخوانده و توجه آنها را به آیه ی شریفه ی فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ جلب می نماید و این هشدار را می دهد که در صورت ادامه این خوی وحشیانه و تکیه بر قدرت پوشالی و هیمنه ی پوچ استکبار و عدول از معارف ناب اسلام حقیقی به زودی زود دچار سرنوشت ظالمانی چون صدام ها و قذافی ها خواهند شد.

با دلی آکنده از غم و اندوه، در غیبت امام زمان (عج) و شدت فتنه ها علیه اسلام، شهادت مظلومانه شیعیان عربستان، افغانستان و پاکستان را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی و تمامی شیعیان جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای همه این مجاهدان فی سبیل الله علو درجات و همنشینی با انبیاء واولیاء الهی مسئلت می نمائیم.

وَسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَّ مَنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha