یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آل سعود

حوزه/ بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم آل سعود، از همه نهادها و سازمان‌های اسلامی و نهادهای حقوق بشری مستقل و رسانه‌های آزاد جهانی خواستند تا در برابر این کشتار دردناک به وظیفه خود عمل کنند و سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم آل سعود، از همه نهادها و سازمان‌های اسلامی و نهادهای حقوق بشری مستقل و رسانه‌های آزاد جهانی خواستند تا در برابر این کشتار دردناک به وظیفه خود عمل کنند و سکوت نکنند.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

"إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَی الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ ۚ أُولَٰئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ"
"ایراد و مجازات بر کسانی است که به مردم ستم می‌کنند و در زمین به ناحق ظلم روا می‌دارند، برای آنان عذاب دردناکی است"، سوره شوری آیه ۴۲

رژیم تروریستی آل سعود بار دیگر در یک جنایت وحشتناک بیش از ۸۰نفر از انسان‌های مظلوم، از شیعیان و غیر شیعه را اعدام و این سیاهه را به سوابق جنایاتش اضافه و احساسات انسان‌های آزاده جهان را جریحه دار کرد.

این رژیم خود را حکومت اسلامی و خادم حرمین شریفین می‌داند، اما در حقیقت خادم استکبار و رژیم صهیونیستی است و در آستانه ماه مبارک رمضان نشان داد نه تنها به موازین اسلامی، بلکه به موازین انسانی هم پایبند نیست و با پول نفت و گاز مشغول مسلمان کشی است و عملا جنگ‌های در حال وقوع علیه ملت‌های یمن، سوریه، عراق و لبنان را مدیریت می‌کند.

سکوت سازمان‌ها و نهادهای به اصطلاح اسلامی، سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری بین‌المللی و شخصیت‌های به اصطلاح آزادی خواه (غرب زده)، بار دیگر نقاب از استانداردهای دوگانه آنها و بی‌خاصیت بودن این نهادها را با صدای بلند فریاد کشید.

اساتید، روحانیون و طلاب بسیجی استان همدان ضمن محکومیت این جنایت هولناک و عرض تسلیت محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای، مجدانه از همه نهادها و سازمان‌های اسلامی و نهادهای حقوق بشری مستقل و رسانه‌های آزاد جهانی می‌خواهیم تا در برابر این کشتار دردناک به وظیفه خود عمل کنند و سکوت نکنند.

از دولت جمهوری اسلامی بالاخص وزارت امور خارجه انتظار داریم با همه ظرفیت و توان خود جهت احقاق حقوق مظلومین و شیعیان عربستان و مهار این دولت یاغی، اقدام نماید.

«وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha