شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مروی_ گرگانی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال غمبار و اسفبار مرجع بزرگوار تقلید حضرت آیت‌الله‌ علوی گرگانی رضوان‌الله علیه را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان آن بزرگوار، خاندان معزز و فرزندان مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

آن مرحوم که از محضر بزرگانی همچون آیت ‌الله العظمی بروجردی(ره)، حضرت امام خمینی(ره) و آیت‌ الله شیخ مرتضی حائری یزدی(ره) بهره برده بود، عمر شریف خود را در راه تبیین معارف اسلام و مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و دفاع از ارزش‌های اسلام و کیان تشیع و انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد.

این مرجع والامقام همزمان با تلاش در پاسداری از ارزشهای دینی و تألیف آثار ارزشمند فراوان و تربیت شاگردان، در سنگر مبارزات انقلابی و سال های دفاع مقدس نیز حضوری فعال داشت و از ایشان چهره ای مردمی ساخت که به یقین آثار ماندگار و سلوک معنوی ایشان الهام‌بخش و چراغی فراروی طلاب، فضلاء و حوزه‌های علمیه خواهد بود.

در جوار مضجع منوّر و شریف حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیّة والثناء برای آن خادم با اخلاص اهل بیت(ع) از درگاه ایزد منّان علو درجه و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش معنوی مسألت می‌نمایم و ان شاءالله خداوند متعال به برکت ماه شعبان المعظم، آن عالم بزرگوار را میهمان سفره حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف گرداند.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha