پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

حوزه/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رحلت حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

سلامٌ علیکم

رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی موجب تألم و تأثر فراوان گردید. آن عالم ربانی و روحانی والامقام سال‌های عمر گرانمایه و پر برکت خویش را خالصانه و متعهدانه در خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج معارف دینی سپری کردند و خدمات ارزشمندی از طریق تالیف آثار ارزنده و فاخر در زمینه علوم اسلامی، تربیت شاگردان بسیار در این عرصه و همچنین انجام فعالیت‌های عام المنفعه به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند که برکات آن همواره ماندگار خواهد ماند.

رحلت این عالم عالیقدر و مرجع روشن ضمیر را محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مراجع تقلید، بیت مکرم ایشان، حوزه‌های علمیه و همه شاگردان و دوستداران آن فقیه پارسا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن روحانی وارسته و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha