پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم جشن اعیاد شعبانیه ویژه علما در مصلای امام خمینی ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج)، با تلاش در عرصه بندگی، به سربازان واقعی حضرت(عج) تبدیل خواهند شد و انشاءالله در روز قیامت حضرت مهدی (عج) دست حمایت خودشان را بر سر ما خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن اعیاد شعبانیه که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه در روایات اجر فراوانی برای منتظران امام زمان (عج) مطرح شده است، اظهار داشت: اگر انسان مومنی باشیم، می‌توانیم با انتظار فرج، اجر و پاداش یاران حضرت(عج) را به دست بیاوریم.

وی افزود: اگر انسان کمی با ملاحظه زندگی کرده و اعمالش را اصلاح کند، می‌تواند در اجر اهل بیت و یارانشان از صدر اسلام تاکنون، شریک باشد و اگر شیعه واقعی باشیم نیز در اجر یاران امام علی(ع) شریک خواهیم بود.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: خداوند متعال این ظرفیت را برای ما ایجاد کرده که با اعمال و نیت صالح خودمان، رضایت خداوند را به دست بیاوریم و این شرایط برای طلاب بیشتر از بقیه اقشار فراهم است، بنابراین اگر در عالم طلبگی به وظیفه خود درست عمل کنیم، یقینا در روز قیامت در صف یاران اهل بیت خواهیم بود.

وی گفت: طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج)، با تلاش در این عرصه، به سربازان واقعی حضرت(عج) تبدیل خواهند شد و انشاءالله در روز قیامت حضرت مهدی (عج) دست حمایت خودشان را بر سر ما خواهند کشید.

گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی عضو شورای روحانیت ارومیه، گزارشی از فعالیت دو ساله این شورا در حضور امام جمعه ارومیه ارائه داد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین افشاری IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    اللهم صلی علی محمدوآل محمدالائمه والمهدیین وسلم تسلیماکثیرا