سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کشتار جوانان عربستانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: رژیم وهابی سعودی هرساله شمار زیادی از مخالفان خود را با هدف مقابله با آزادی بیان و به بهانه مبارزه با تروریسم به مجازات‌های سنگین و اعدام محکوم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ در جمع کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان، بیان کرد: در ایامی که جهان اسلام در پی تدارک جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) است و مسلمانان جهان، ظهور سراسر شوقش را به انتظار نشسته‌اند، بار دیگر جوانان عزیز و بی‌گناه مؤمن عربستانی مورد حمله دشمنان خبیث و کوردل قرار گرفته‌ و به شیوه دلخراشی سر آنان را از بدن جدا کرده و به شهادت رساندند.

وی افزود: تاریخ سراسر تلاطم مسلمانان همواره شاهد اقدامات دور از انسانیت و حیوان صفتی های دشمنان و سلطه گران پیرامون خود بوده اند و زمانی نبوده است که توطئه های دشمنان زبون خود را تجربه نکرده باشند؛ هر زمان به یک نحو و به شکلی سخیف تر.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: رژیم سعودی هرساله شمار زیادی از مخالفان خود را با هدف مقابله با آزادی بیان و به بهانه مبارزه با تروریسم به مجازات‌های سنگین و اعدام محکوم می‌کند.

حسینی واعظ افزود: رژیم سعودی دست‌نشانده‌ی آمریکا، همچنان به نقض حقوق‌بشر و دشمنی با انسانیت ادامه می‌دهد که این جنایت جدید از جمله شدیدترین جنایات این رژیم به‌شمار می‌رود که طی آن، جمعی از شهروندان شیعه عربستانی و اتباع سایر کشورها که در پی آزادی و عدالت و کرامت بودند، اعدام شدند.

وی گفت: رژیم تروریست سعودی با ارتکاب این جنایت شنیع، به سوابق جنایاتش و کشتار و اعدام و ریختن خون بیگناهان از یمن گرفته تا عراق، سوریه و سایر کشورهای عربی و اسلامی اضافه کرده است.

استاد حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: تجربه هوشیاری و بصیرت مسلمانان جهان نشان داده است که توطئه گران نمی‌توانند در ایمان، فداکاری، اراده و وحدت شان خللی ایجاد نمایند، زیرا همیشه ثابت نموده اند بر آرمان های اسلام، شهدا، و خود وفادار و مستحکم خواهند ماند.

حسینی واعظ در پایان گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان با محکوم کردن این حادثه تروریستی و اقدام بزدلانه دشمنان، به خانواده‌های داغدار آن جوانان مظلوم تسلیت گفته و امیدوار است که مراجع دینی، نهادهای بشردوستانه و رسانه‌ها درباره این کشتار هولناک آل‌سعود سکوت نکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha