جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایت الله

حوزه/نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله علوی گرگانی از بدو نهضت انقلاب اسلامی حامی انقلاب، امام راحل و رهبری بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، امروز در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله سید محمد علوی گرگانی(ره) و همچنین چهلمین روز ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: مرحوم آیت الله علوی گرگانی از عالمان بزرگ و انقلابی بودند که عمر شریف خود را در راه اعتلای اسلام و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی سپری کردند.

وی با بیان اینکه آن عالم گرانقدر حامی ولایت و در دفاع از ارزش های انقلابی همواره در صحنه بودند، افزود: آیت الله علوی گرگانی از بدو نهضت انقلاب اسلامی حامی انقلاب، امام راحل و رهبری بودند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، اخلاق نیکو، تواضع و مردم داری را از ویژگی های شاخص مرحوم حضرت آیت الله علوی گرگانی برشمرد و خاطر نشان کرد:ایشان با تواضع و سعه صدر همواره در راه تبلیغ دین و قرآن قدم بر می داشت.

نیازی، انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از دیگر ویژگی های شخصیتی حضرت آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد و گفت: آن عالم بزرگ همانند یک بسیجی تمام عیار انقلابی بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha