جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصیب خزایی

حوزه/ امام جمعه درمیان با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور است، گفت: همه تلاش جامعه اسلامی تشکیل تمدن اسلامی است؛ رهبر معظم انقلاب به این اصل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند.

حجت الاسلام مصیب خزاعی امام جمعه درمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند ضمن تبریک سالروز میلاد امام زمان(عج)، اظهار کرد: امام زمان(عج)، تنها حجت خداوند و ذخیره‌الله الهی بر روی زمین است.

وی با اشاره به اعتقادات ادیان و فرقه‌ها در خصوص ظهور منجی عالم بشریت، تصریح کرد: همه بر این واقف هستند که کسی در آینده خواهد آمد که موجب سازش و صلح در تمام جهان می شود.

امام جمعه درمیان ادامه داد: اهل سنت نیز معتقد به وجود امام زمان(عج) بوده و حتی در کتاب‌هایی به تولد ایشان اشاره کرده اند و البته برخی از این بزرگواران معتقدند که قائم آل محمد(عج) هنوز متولد نشده‌اند.

حجت الاسلام خزاعی با تاکید بر این‌که مردم به مبانی واقعی مهدویت بصیرت و آگاهی قوی داشته باشند تا دشمنان قافله را ببازند، متذکر شد: همه تلاش جامعه اسلامی تشکیل تمدن اسلامی است؛ رهبر معظم انقلاب به این اصل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند.

امام جمعه درمیان با تاکید بر این‌که منتظران ظهور امام زمان(عج) بایستی با معرفت نسبت به حضرت خود را با ویژگی‌های ایشان سنخیت دهند، عنوان کرد: امروز بسیاری از مومنان حقیقی خود را با ویژگی‌های امام زمان(عج) تطبیق دادند.

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به این‌ نکته که منتظران حقیقی ظهور همواره با نائب امام زمان(عج) همراه هستند و ایشان را حمایت می‌کنند، بیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب نائب عام امام زمان(عج) هستند، بنابراین در هنگامه غیبت امام عصر(عج) برهمه مومنان واجب است که از ایشان اطاعت و حمایت داشته باشند.

وی، انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور دانست و افزود: انقلاب ما همان آرمان‌های امام زمان(عج) است.

امام جمعه درمیان، هدف و آرمان امام زمان(عج) را جهانی کردن اسلام برشمرد و یادآور شد: در عصر امام زمان(عج) برپایی عدالت به تمام معنا و در تمام عرصه‌ها اجرا می شود و با تبعیض و فساد و ظلم مبارزه می‌گردد، بنابراین ما برای رسیدن به جامعه جهانی امام زمان(عج) بایستی همواره تلاش کنیم.

حجت الاسلام خزاعی با بیان وظایف منتظران ظهور، اظهار کرد: نخستین وظیفه ما شناخت و ارتباط با امام زمان(عج) و بصیرت افزایی در جامعه است.

امام جمعه درمیان در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: بر کسی پوشیده نیست که بهره‌مندی ایران از نعمت امنیت پایدار و آرامش کم نظیر مرهون همت، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه نقش آفرینی‌های وزارت اطلاعات است.

حجت الاسلام خزاعی ابراز کرد: نامگذاری نیمه شعبان، به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، بیانگر نقش و جایگاه مهم این عزیزان در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و تضمین اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان است.

وی با اشاره به این‌که ما امروز در شهرستان مرزی درمیان که متشکل از مسلمان شیعه و سنی است از بسیاری از شهرهای مرزی کشور امنیت بیشتری داریم، اظهار کرد: دلیل این امر آن است که سربازان گمنام امام زمان(عج) و...وظایف‌شان را به بهترین صورت ممکن انجام داده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین افشاری IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    اللهم صلی علی محمدوآل محمدالائمه والمهدیین وسلم تسلیماکثیرا