سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فق

حوزه / امام جمعه بادرود، با اشاره به اقدام موشکی سپاه در پایگاه صهیونیستی در اربیل عراق، سپاه را بازوی قدرتمند دفاعی کشور دانست و گفت: اقدام موشکی سپاه به اربیل، به دشمنان نظام نشان داد که از این پس هیچ جنایتی از صهیونیست‌هابدون پاسخ نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود در آستان مقدس آقا علی عباس (ع)، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام زمان (عج) و روز جهانی مستضعفین، اظهار داشت: علیرغم همه توصیه‌ها و سفارشات پیامبر اکرم (ص) و فضائل و کمالاتی که امیرالمومنین(ع) داشتند، اما حضرت(عج) به دلیل نداشتن یاور تنها ماندند.

وی افزود: امام زمان(عج) برای بر چیدن ظلم و ستم در جهان ظهور خواهد کرد تا مانند خورشید نور بدهد و مردم از برکات وجودی‌اش بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام قاسمی، با اشاره به حادثه تلخ و مظلومانه شهادت چهل و یک جوان شیعه به دست رژیم جنایتکارآل سعود خاطر نشان کرد: آل سعود با شهادت مظلومانه جوانان، کام شیعیان و آزادگان جهان را در این ایام نورانی تلخ نمود.

وی با محکوم کردن این جنایت ددمنشانه، تاکید کرد: امت اسلامی، علما و متفکرین جهان اسلام لازم است که این جنایت را محکوم نمایند و مجامع بین‌المللی، سازمان‌های مربوطه، موسسات حقوقی و رسانه‌ای جهان نیز با اعلام مواضع جدی، نقش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی ایفا نمایند.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: قطعا طولی نخواهد کشید که آه این مظلومین بساط ظالمانه رژیم به ظاهر مسلمان و در واقع صهیونیستی حاکم بر عربستان را بر خواهد چید.

وی با قدردانی از برگزار کنندگان یادواره شهدای گمنام در بوستان شهدای بادرود، گفت: بزرگداشت یاد و نام شهدا، خصوصاً شهدای گمنام وظیفه همه آحاد جامعه است، چرا که همه جامعه از ثمرات و برکات خون شهدا بهره‌مند و خود را مدیون شهدای والا مقام می‌دانند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه با گرامیداشت روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امت شهید پرور ایران اسلامی قدردان مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند.

وی به خدمات سربازان گمنام امام زمان در خنثی‌سازی توطئه‌های از پیش طراحی شده توسط گروهک‌های خائن و شناسایی افراد نفوذی و سردسته های آن، اشاره کرد و اظهار داشت: مدافعان حریم امنیت و سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت‌های شبانه‌روزی در دفاع از اسلام و نظام اسلامی ایران خوش درخشیدند.

امام جمعه بادرود با اشاره به اقدام موشکی سپاه در پایگاه صهیونیستی در اربیل عراق، سپاه را بازوی قدرتمند دفاعی کشور دانست و گفت: اقدام موشکی سپاه به اربیل، به دشمنان نظام نشان داد که از این پس هیچ جنایتی از صهیونیست‌هابدون پاسخ نخواهد بود.

وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در نخستین روز فروردین سال ۹۲، به صهیونیست‌ها، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن سال فرمودند که رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که با قرار گرفتن در صف دشمنان، ملت ایران را به حمله نظامی تهدید کند و لذا این رژیم جعلی باید بداند اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی ایران، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی عنوان کرد: سپاه با حمله موشکی به اربیل در مرحله اول به دشمنان فهماند، اگر صهیونیست‌ها دچار این توهم شده‌اند که با درگیری‌هایی که بین روسیه و اوکراین پیش آمده، فرصت مناسبی برای لگد پراکنی فراهم شده، سخت در اشتباهند و پیام صریح دیگر ایران در این اقدام به کشورهای همسایه بود که جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد همسایگانش پایگاه شرارت صهیونیست‌ها علیه ایران باشد.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه سومین پیام اقدام موشکی سپاه به طرف‌های غربی و آمریکایی بود که آرزوی جمهوری اسلامی ایران بدون موشک را در سر دارند، مطرح کرد: دشمنان بدانند که موشک جزئی جدایی ناپذیر از قدرت دفاعی ایران است.

وی در پایان با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مراجع معظم،مردم گلستان و خاندان مکرم ایشان، یادآور شد: حضرت آیت الله علوی گرگانی در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی در کنار مردم، نظام و حامی ولایت و رهبری بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha