دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/طبخ و توزیع 4 هزار پرس غذا بین نیازمندان توسط مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج

حوزه/ مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج اقدام به پخت و توزیع ۴ هزار پُرس غذای گرم در بین نیازمندان و مناطق حاشیه ای شهر کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیز فرا رسیدن سال جدید، اظهار داشت: مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج در طول سال های اخیر با همت و یاری نیکوکاران و طلاب مدرسه همواره نقش مهمی در حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند این شهر داشته است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ این مدرسه طی ۲ روز اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و نیز پخت و توزیع غذای گرم در بین شهروندان کرد.

حجت الاسلام نبوی ادامه داد: در این مدت ایستگاه صلواتی روحانیون و طلاب این مدرسه ۲ روز متوالی از شهروندان با توزیع شربت و شیرینی پذیرایی به عمل آورد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج عنوان کرد: یکی از بارزترین کارهای عام المنفعه این مدرسه در آخرین روزهای سال 1400 پخت ۴ هزار پُرس غذای گرم و توزیع آن در بین مناطق محروم و حاشیه ای شهر سنندج بود.

استاد حوزه به برخی از برنامه های نیمه شعبان امسال اشاره کرد و گفت: در روز نیمه شعبان و جشن میلاد منجی عالم بشریت، مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج ضمن برپایی مراسم جشن و ایستگاه صلواتی اقدام به نورافشانی آسمان، اجرای برنامه های فرهنگی و... کرد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha