دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1015404
۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای - رئیس قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه در پیامی، ارتحال آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله ری شهری، آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت آیت الله محمد محمدی ری شهری نماینده محترم ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

آیت الله محمدی ری شهری از جوانی در تعلیم و تعلم معارف اسلامی تلاش وافر داشتند و در این مسیر آثار و تالیفات زیادی از خود به جای گذاشتند که برای ایشان باقیات الصالحاتی خواهد بود.

آیت الله ری شهری قبل از انقلاب در صف مبارزین با رژیم ستم شاهی بودند و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان عمر پر برکت خود همواره شخصیتی امین، معتمد و مورد وثوق امامین انقلاب بودند و در سنگرهای مختلف از جمله دادگاه انقلاب ارتش، وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، دادستانی کل ویژه روحانیت، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج بیت الله الحرام، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با صداقت و امانت و خالصانه خدمت نمودند.

رحلت این عالم وارسته را به مقام معظم رهبری و مردم شریف شهر ری و حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی، حشر و نشر با اولیای خدا را خواستارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha