دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انا لله و انا الیه راجعون

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی ارتحال آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگراری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، در پیامی، ارتحال عالم ربانی و مجاهد آیت الله محمد محمدی ری شهری (ره) را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری شهری (رحمة الله علیه) موجب تأثر و تأسف گردید.

این روحانی خدوم و یار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که در طول عمر با عزتش خدمات ارزشمند و مختلفی درعرصه علمی، سیاسی و اجتماعی از مبارزات پیش از انقلاب و دستگیری و تبعید توسط ساواک و پس از انقلاب از جمله خدمتگزاری تصدی وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، تاسیس و مدیریت دانشگاه قرآن و حدیث، سرپرست حجاج بیت الله الحرام، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) ، حضور اثرگذار در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مناصب دیگر و همچنین آثار ارزشمند قلمی و تربیت شاگردان مستعد در حوزه علوم قرآن و حدیث موجب ممتاز و برجسته شدن آن عالم انقلابی و با اخلاص گردید.

اینجانب فقدان این عالم دانشمند، دانا، توانا و خدمتگزار را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، حوزه های علمیه، علاقمندان،مردم شریف شهر ری و تهران ، ارادتمندان، شاگردان و بازماندگان محترم ایشان تسلیت می‌گویم.

از خداوند متعال برای آن عالم پارسا، علو درجات، رحمت و رضوان الهی و برای خانواده و منسوبان مکرمشان صبر و اجر درخواست می‌نمایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha