دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انا لله

حوزه/ در پی درگذشت پدر شهید روح الله مومنیان برخی مسئولان و نهادها با ارسال پیام هایی درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مرحوم حاج علی اکبر مومنیان، پدر خبرنگار شهید «روح الله مومنیان»، صبح امروز بر اثر بیماری، در مهدی‌شهر استان سمنان دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

تسلیت نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معزز شهید مومنیان

درگذشت مرحوم حاج علی اکبر مومنیان پدر بزرگوار شهید والامقام روح الله مومنیان را تسلیت عرض می کنم.

رحمت و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر و سلامتی برای بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

عباس گلرو

نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان، مهدی‌شهر و سرخه

تسلیت امام جمعه مهدی‌شهر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم بما صبرتم و فنعم عقبی الدار

خانواده محترم شهید والامقام روح الله مومنیان

خبر درگذشت زنده یاد کربلایی حاج علی اکبر مومنیان پدر گرامی شهید والامقام روح‌الله مومنیان موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

شما خانواده شهیدبا قلبی سرشار از ایمان، عزیزترین سرمایه‌ های زندگی خود را تقدیم عزت و سربلندی اسلام و ایران کردید، و مرحوم پدرتان نیز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

اینجانب درگذشت جانسوز این پدر گرامی را به شما و کلیه بستگان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم ، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت ابا عبدالله الحسین (س) و برای بازماندگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت می‌ نمایم.

تسلیت مسئولان و نهادهای استان کردستان به خانواده شهید مومنیان

تسلیت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

انا لله و انا الیه راجعون

سرکار خانم مومنیان

فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج طلاب حضرت خدیجه سلام الله علیها

با نهایت تأسف و تأثر مصیبت درگذشت پدر بزرگوارتان ابوالشهید مرحوم کربلایی حاج علی اکبر مومنیان را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

تسلیت پایگاه بسیج طلاب خواهران شهر سریش آباد و مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س)

خانم مومنیان

سلام علیکم

درگذشت پدر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

تسلیت بسیج طلاب ریحانه النبی سنندج

انا لله و انا الیه راجعون

سرکار خانم مومنیان

فرمانده محترم حوزه خواهران بسیج طلاب استان کردستان

با نهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت واسعه الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبری جزیل ؛ سلامتی و طول عمر با عزت برای شما و خانواده محترمتان از پروردگار متعال مسئلت داریم.

اندوه ما در غم از دست دادن پدر گرامیتان در جمله نمی‌گنجد، باشد که روح پاکش در جوار فرزند شهیدش در بهشت برین جای گیرد.

تسلیت مدرسه علوم دینی امام شافعی و پایگاه بسیج طلاب شهید محمودیان سقز

سرکارخانم مومنیان

فرمانده محترم حوزه بسیج طلاب حضرت خدیجه(س)

بانهایت تاثر و تاسف ضایعه درگذشت پدرگرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برایتان صبری جزیل و سلامتی و طول عمر با عزت و برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی را از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

باشد که روح پاکش در جوار فرزندشهیدش در بهشت برین جای گیرد.

تسلیت مدرسه علمیه امام شافعی - پایگاه بسیج طلاب حضرت آمنه(س) شهرستان مریوان

سرکار خانم مومنیان

درگذشت پدر بزرگوارتان را به شما تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

تسلیت پایگاه بسیج حضرت فاطمه (س) شهرستان سقز

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

خانم مومنیان بزرگوار

ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.

خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

تسلیت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) و پایگاه طلاب زکیه (س) شهرستان کامیاران

انا لله و انا الیه راجعون

سرکار خانم مومنیان فرمانده محترم حوزه خواهران بسیج طلاب استان کردستان

با نهایت تاثر و تاسف ضایعه درگذشت پدرگرامیتان رابه شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برایتان صبری جمیل و سلامتی و طول عمر باعزت و برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی را از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

تسلیت گروه سرود نورالزهرا (س) سنندج

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مومنیان و میرحسینی

خبر در گذشت پدری گرامی‌ موجب درد و رنج فراوان گردید. اینجانب به نیابت از خادمین و اعضای گروه سرود نورالزهرا(س) سنندج فقدان این عزیز سفر کرده را به شما  تسلیت عرض نموده ، برای آن فقید سعید از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه مسئلت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

روحش شاد و مقامش بلند مرتبه باد.

از طرف خادمین و اعضای گروه سرود نورالزهرا (س) سنندج

تسلیت جبهه فرهنگی بانوان کردستان

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

انا لله و انا الیه راجعون

 خواهر گرانقدر سرکار خانم مومنیان

فرمانده محترم حوزه خواهران بسیج طلاب استان کردستان

با نهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت پدر گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم  ما را هم در غم خود شریک بدانید.

ان شاالله  خداوند روح پاکش را در جوار فرزند شهیدش غرق در محبت و رحمت و لطف خود قرار دهد و با اهل بیت محشور فرماید و برای شما و خانواده محترمتون صبر جمیل و جزیل ؛ سلامتی و طول عمر با عزت  از پروردگار متعال مسئلت داریم.

جبهه فرهنگی بانوان کردستان

تسلیت مسئولان و نهادها

کانون زیارت دفتر خدمت رضوی شهرستان شهریار، هیئت یاس کبود مهدی‌شهر، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهدی‌شهر، هیئت عشاق الحسین(ع) مهدی‌شهر، اساتید و کادر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، حجت الاسلام حسن ملک محمدی، نماینده اسبق دامغان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی اصغر ابراهیمی، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان، حجت الاسلام صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حجت الاسلام صمد نظری، دبیر شورای معاونین کارگروه هنرهای آسمانی، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حجت الاسلام حیدر مصلحی، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، علی اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران، حجت‌الاسلام سید حسن ربانی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، لاله افتخاری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، سردار نعمان غلامی، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت سابق وزارت بهداشت، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه، سید مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس، سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، سردار احمد نوریان، معاون پیشین اجتماعی ناجا، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مهدی عباسی‌مهر، مدیر سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و برخی از روحانیون و مسئولانی نظامی و انتظامی با ارسال پیام‌هایی درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha