جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوم پاکستان

حوزه/ به مناسبت روز پاکستان مراسم باشکوهی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی در حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی لاهور پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت روز پاکستان، مراسم باشکوهی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی رئیس جنبش بیداری امت مصطفی در حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی لاهور پاکستان برگزار شد.

به همین مناسبت مراسم رژه، سلام پیشاهنگی و برافراشتن پرچم پاکستان توسط طلاب جامعه عروة الوثقی انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی در این مراسم گفت: روز پاکستان روز پیروزی، تشکیل و تقویت نهادهای ملی است، مردم در این روز ثابت کردند که چگونه می توان بر بردگی و ظلم غلبه کرد.

وی در ادامه افزود: ۲۳ مارس فقط روز رژه و تشریفات نیست، بلکه روز آداب آموزی از ملت های مستقل است. نظام برده داری بدترین ذلت برای ملت هاست، جهل ما این است که نظام برده داری را پذیرفته ایم، مطالبه روز پاکستان این است که تعهد کنیم تا با نظام برده داری بجنگیم.

لازم به ذکر است که جنبش بیداری امت مصطفی، به دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی، از ۲۰ تا ۲۷ مارس را به عنوان «هفته پاکستان» در سراسر کشور پاکستان برگزار کرد. در این ایام کنفرانس ها و برنامه های مختلفی در سراسر پاکستان برگزار شد. کنفرانس اصلی در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۲ در حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی لاهور برگزار شد که در آن علمای برجسته از مکاتب فکری مختلف، رهبران بزرگ، دانشمندان، حقوقدانان، روزنامه نگاران و دیگران حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha