چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علامہ جواد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی گفت: حضرت امام خمینی می فرمود که تنها راه نجات مردم، بالا بردن سطح فکری و آگاه ساختن آنان است. امروز نیز راه نجات مردم پاکستان در پیروی از راه امام خمینی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت جنبش بیداری امت مصطفی پاکستان به مناسبت سی و سومین سالگرد حضرت امام خمینی گردهمایی بزرگی در پارک نشتر شهر کراچی پاکستان برگزار شد و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی، محمود الحسینی رهبر جماعت، مولانا شاه فیروز الدین رحمانی روحانی سرشناس اهل سنت پاکستان، علامه نثار قلندری و دیگر علمای بزرگ پاکستان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی لاهور پاکستان در این مراسم بیان داشت: وقتی امام خمینی مشکلات مردم را بررسی کرد، به این نتیجه رسید که منشأ مشکلات، ظلم، ذلت و بردگی است و این مسئله توسط حاکمانی که مدت طولانی بر مردم مسلط بودند، اجرایی شده بود.

حجت‌الاسلام سید جواد نقوی گفت: حضرت امام خمینی می فرمود که تنها راه نجات مردم، بالا بردن سطح فکری و آگاه ساختن آنان است. این ملت با طرد طوق بردگی از گردن خود، نظام امامت و ولایت را پذیرفتند. امروز راه نجات مردم پاکستان نیز در پیروی از راه امام خمینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha