شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1015560
۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
استاندار گیلان

حوزه/ استاندار گیلان با تسلیت درگذشت آیت الله رودباری، سیره‌ی اخلاقی این عالم فقید را الگوی مناسبی برای آحاد جامعه‌ به ویژه مسئولان و خدمتگزاران مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان، امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه‌ رشت، رحلت جانگداز آیت الله سید مجتبی رودباری را تسلیت گفت.

استاندار گیلان در این دیدار با تسلیت درگذشت آیت الله رودباری، سیره‌ی اخلاقی این عالم فقید را الگوی مناسبی برای آحاد جامعه‌ به ویژه مسئولان و خدمتگزاران مردم عنوان کرد.

وی همچنین گزارشی از تدابیر اتخاذ شده برای تامین و تضمین ارزاق عمومی مردم در ایام نوروز و تسهیل در روند عبور و مرور و ارائه خدمات سفر به گردشگران نوروزی استان ارائه کرد و گفت: به تمامی فرمانداران شهرستان‌های ۱۷ گانه و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی دستور داده شده با پایش و نظارت‌های مستمر بازار و عرضه‌ی انواع خدمات در سراسر استان، زمینه‌ی رفاه و رضایت مردم و گردشگران نوروزی گیلان را فراهم نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی هم با تجلیل از سلوک اخلاقی و سیره‌ی عملی آیت الله رودباری(ره) فقدان این عالم زاهد را برای مردم گیلان ثلمه‌ی جبران ناپذیری عنوان کرد.

وی بر ضرورت اخلاق مداری و بهره گیری از فیوضات معنوی تاکید کرد و خطاب به مدیران گفت: از فرصت‌های پیش آمده برای خدمتگذاری به مردم نهایت بهره را بیربد و همواره تلاش کنید با تسهیل امور و گره گشایی از کار مردم، خاطراتی فراموش نشدنی و توشه ای قابل قبول برای خود باقی بگذارید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha