یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1015597
۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
ی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی ارتحال نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فقیه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر تاسف بار ارتحال عالم جلیل القدر، مجاهد فی سبیل الله، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدفقیه (ره) موجب تاثر فراوان گردید.

مبارزات پیگیر ایشان در کنار مردم مومن و ولایی خطه نی‌ریز و در همراهی با رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) ایشان را در ردیف مصادیق آیه شریفه (الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِ هِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّه) قرار داد که افتخاری بس عظیم است.

منصب خطیر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه، تربیت شاگردان امام صادق (ع)، تاسیس و مدیریت مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، خدمات گسترده اجتماعی در طول بیش از چهار دهه پس از انقلاب، در کنار فضیلت‌های فراوان اخلاقی و فضل کثیر علمی ذخیره‌ای ارزشمند برای ایشان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود.

اینجانب درگذشت آن یار دیرینه امام و رهبری عزیز را محضر مقام معظم رهبری حفظه الله، علمای اعلام استان فارس، مردم شریف و قدرشناس نی‌ریز، همه بازمندگان از بیت شریفشان به ویژه فرزند مکرمشان حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد فقیه تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم از درگاه حضرت احدیت، رحمت واسعه و همجواری با اجداد طاهرینش را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha