جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1015591
۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیام های جداگانه ای ارتحال دو عالم ربانی سید محمد فقیه نی‌ریزی و سید مجتبی رودباری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حضرت آیت الله نوری همدانی در پیام های جداگانه ای ارتحال دو عالم ربانی سید محمد فقیه نیریزی و سید مجتبی رودباری را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت حضرت آیت الله نوری همدانی در پی درگذشت عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فقیه نی ریزی به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم
اناللّه وانا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد فقیه نی ریزی (رحمت اللّه علیه) که دارای حسن خلق و علم و عمل بوده است و توانست به ترویج فرهنگ اهلبیت (علیهم‌السلام) مشغول باشد، را به حوزه علمیه و وابستگان و اهالی استان فارس تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.
قم المقدسه
حسین نوری همدانی
٣ فروردین ١٤٠١


پیام تسلیت حضرت آیت الله نوری همدانی در پی درگذشت عالم ربانی مرحوم آیت اللّه آقای حاج سید مجتبی رودباری به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم
اناللّه وانا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت اللّه آقای حاج سید مجتبی رودباری (رحمت اللّه علیه) موجب تأثر و تأسف گردید. این روحانی خدوم با علم و عمل و تبلیغ و ترویج فرهنگ اهلبیت (علیهم السلام) توانست اثر گذاری خاصی در استان گیلان داشته باشد.
اینجانب درگذشت آن مرحوم را به حوزه علمیه ، وابستگان محترم و اهالی استان گیلان تسلیت عرض نموده و علو مقام وحشر با صالحان و ابرار را برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.
قم المقدسه
حسین نوری همدانی
٣ فروردین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha