جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محصول فرهنگی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) بر لزوم حمایت دولت از تولیدات فاخر و اثرگذار فرهنگی در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: شعار سال و تأکید خاص مقام معظم رهبری بر اهتمام نسبت به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، تنها منحصر به مباحث اقتصادی است بلکه یکی از عرصه های مهم آن، مساله فرهنگ و تولیدات فرهنگی است.

وی افزود: سال گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چندین بار از جدیت این وزارتخانه در راستای حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری در تراز انقلاب اسلامی خبر داده بود و امیدواریم که امسال به خصوص این وعده ها عملی شود.

وی همچنین گفت: در راستای بصیرت افزایی در جامعه و همچنین اقناع افکار عمومی نیازمند این قبیل محصولات فرهنگی و هنری هستیم که بر اساس شاخصه ها و مؤلفه های اسلامی و رویکرد انقلابی تولید و عرضه شده باشند.

این مدرّس دانشگاه با تأکید بر لزوم حمایت دولت از تولیدات فاخر و اثرگذار فرهنگی بیان داشت: به لطف الهی ما در کشور عزیزمان از حیث منابع نیروی انسانی، ظرفیت و توانمندی بالایی داریم به ویژه در بین جوانان مؤمن و انقلابی . مهم آن است که این ظرفیت ها به درستی مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوانند محصولات و تولیدات خوبی در عرصه های مختلف از جمله در عرصه های فرهنگی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha