دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد خامه یار

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اقامه نماز جماعت در نمازخانه و مساجد بین راهی قم و قدردانی از اقدامات شهرداری قم در آماده‌سازی نمازخانه بوستان و تفرجگاه‌های شهری، گفت: روز طبیعت در تمام تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهری قم نماز جماعت اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد خامه یار با بیان اینکه اقدامات ستاد اقامه نماز استان قم با محوریت سال جدید از حدود یک ماه قبل آغاز شده است، بیان کرد: در همین زمینه مشکلات و نیازمندی‌های نمازخانه‌های بین راهی و سایر مکان‌های در نظر گرفته شده برای اقامه نماز در سطح استان بصورت روزانه پایش و رصد شده است.

خامه یار ادامه داد: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تبلیغات محیطی، بهسازی مساجد بین راهی، بوستان‌ها، توقفگاه وغیره از اقدامات انجام شده برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها در مسیر اقامه نماز در طول ایام نوروز جاری بوده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه رصد و حل مشکلات نمازخانه‌ها و مساجد تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نظارت بر مساجد و نمازخانه‌های استان همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در نمازخانه‌های بین راهی بخش‌ها و شهرستانهای تابعه قم نیز با همکاران مسئولان محلی نیز با استقرار ائمه جماعات، نماز جماعت اقامه می‌شود و در هر نماز خانه و مسجد بین راهی استان که شرایطی اقامه نماز جماعت فراهم بوده، امام جماعت اعزام شده است.

خامه یار با اشاره به نزدیکی به روز سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت، تصریح کرد: طی این روز در تمام تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهری قم نماز جماعت اقامه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha