پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه اهواز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تاکید بر این که شهدا با نثار جان خود، امنیت و استقلال را به ما هدیه دادند و اکنون وظیفه مسئولان خدمت بی منت به مردم است، تصریح کرد: امروز مدیون شهدا هستیم و باید برای خدمت صادقانه، خالصانه و مسئولانه به جامعه همه توان خود را به کار ببنیدم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، صبح امروز در جمع کاروان راهیان نور استان قزوین در یادمان شهدای شلمچه، گفت: در ۲ سال گذشته کاروان های راهیان نور به دلیل شیوع کرونا موفق به حضور در یادمان های دفاع مقدس نشده بودند، اما امسال این فرصت فراهم شد.

وی با بیان این که استقبال کم نظیر مردم از یادمانهای دفاع مقدس نشان دهنده فطرت پاک و ارادت خاص آنان به شهدا است، اظهار کرد: آرامش، امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک و مطهر شهداست، لذا باید برای احیای هر چه بهتر و بیشتر یاد و خاطره شهدا این مرز و بوم و آشنایی جوانان به سیره و زندگی شهدا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: راهیان نور یک حرکت فرهنگی است و وقتی می بینیم مقام معظم رهبری روی موضوع راهیان نور خیلی تاکید دارند، وظیفه ماست که این کار بزرگ را در اولویت قرار داده و آن را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تاکید بر این که شهدا با نثار جان خود، امنیت و استقلال را به ما هدیه دادند و اکنون وظیفه مسئولان خدمت بی منت به مردم است، تصریح کرد: امروز ما مدیون شهدا هستیم و باید برای خدمت صادقانه، خالصانه و مسئولانه به جامعه همه توان خود را به کار ببنیدم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآور شد: در یادمان‌های دفاع مقدس، حماسه‌سازی‌های رزمندگان اسلام را مرور و سرمشق زندگی خویش سازید.

وی در ادامه به شعار امسال با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، عنوان کرد: مقام معظم رهبری با این نامگذاری راه را برای همگان مشخص کردند.

امام جمعه اهواز در پایان تصریح کرد: بزرگترین مبارزه با آمریکا، تقویت تولید و مبارزه اقتصادی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha