چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ حسن الصفار امام جمعه استان قطیف عربستان

حوزه/ شیخ حسن الصفار امام جمعه استان قطیف عربستان گفت: هفته گذشته در جریان سفر به عراق و زیارت عتبات عالیات، با حضرت آیت الله سیستانی دیدار داشتم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن الصفار امام جمعه استان قطیف عربستان گفت: هفته گذشته در جریان سفر به عراق و زیارت عتبات و عالیات، با حضرت آیت الله سیستانی دیدار داشتم.

وی طی سخنانی خطاب به مردم قطیف، با بیان اینکه آیت الله سیستانی به شما سلام رساندند، افزود: دیدار با ایشان موجب آرامش درون و آگاهی بخشی می شود.

شیخ الصفار ادامه داد: آیت الله سیستانی تأکید کردند که چالش ها و مشکلات در زندگی، امری طبیعی است و انسان باید به خداوند اعتماد کند و بر او توکل نماید و ابنکه انسان باید به وظایف خود در قبال دین و جامعه خود عمل کرده و به یاری خداوند و حمایت نبی اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) اطمینان داشته باشد.

امام جمعه قطیف اشاره کرد: آیت الله سیستانی به اندیشیدن آگاهانه و به دور از سیطره عواطف و احساسات تشویق کرده و بر رعایت اعتدال گرایی و میانه روی در سخنرانی ها و موضع گیری ها تأکید دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: آیت الله سیستانی بر ضرورت اهمیت و توجه به جوانان و آگاهی بخشی دینی و توصیه آن ها به معاشرت، تعامل و رفتار نیکو با دیگران تأکید کرده و آن را ضامن موفقیت آنان برشمردند و گفتند: این امور وجهه درخشانی به گرایش دینی آن ها می بخشد.

شیخ الصفار در پایان تصریح کرد: آیت الله سیستانی به رشد و بالندگی خطابه دینی توجه زیادی دارند و ایشان در همین راستا دیدگاه ها و توصیه های مهمی دارند که در مناسبت های مختلف از سوی دفتر ایشان صادر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha