جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فلاحی

حوره/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از عدم وجود پیوست رسانه‌ای در فعالیت‌های دولت و مجلس، گفت:  با وجود آنکه در کشور، کارهای بزرگی انجام شده اما به دلیل نبود پیوست رسانه‌ای، در تبیین و تشریح فعالیت‌ها، اقدامات خوبی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، امروز در جلسه شورای اداری استان با گلایه از عدم وجود پیوست رسانه‌ای در فعالیت‌های دولت و مجلس، اظهار داشت: با وجود آنکه در کشور کارهای بزرگی انجام شده اما به دلیل نبود پیوست رسانه‌ای، در تبیین و تشریح فعالیت‌ها، اقدامات خوبی انجام نشده است.

وی افزود: افزایش ۴۰ درصدی صادرات نفت، بازگشت منابع به کشور و کاهش تلفات کرونا با واکسیناسیون عمومی از کارهای بزرگ دولت از زمان آغاز به کار خود بوده که لازم بود با پیوست رسانه‌ای قوی، مردم از این دستاوردها آگاه شوند.

حجت الاسلام فلاحی با تاکید بر اینکه همه موظف به تلاش مضاعف در سال جدید هستیم، یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال، مجلس قانون جهش دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار داده است تا قوانین دست و پا گیر حذف و شاهد حمایت از نخبگان باشیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در میدان استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان نمره قابل قبولی را کسب نکرده‌ایم، در حالی که ظرفیت عظیمی در شهرک فناوری و پارک‌های علم و فناوری، مغفول مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha